навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Финанси

"УниКредит Булбанк" удължава срока по кандидатстване за разсрочване на заемите до края на март 2021

2020-12-14 0

Банката дава възможност на своите засегнати от кризата клиенти да кандидатстват  изцяло дистанционно – през сайта и центъра за контакт с клиенти

 "УниКредит Булбанк" удължава срока, в който засегнатите от кризата COVID-19 клиенти на банката могат да кандидатстват за разсрочване на вноските по кредитите си до 31 март 2021 г. (приемането на заявления ще е до 23 март 2021). Както и досега, процесът е организиран изцяло дистанционно, без да е необходимо посещение във филиал.  Достатъчно е клиентите да попълнят онлайн формата на интернет страницата на "УниКредит Булбанк" - за индивидуални клиенти или юридически лица и служители на банката ще се свържат с тях. На разположение е и Центърът за контакт за клиенти на банката на номер 02 9337 257. 

По този начин банката продължава да оказва подкрепа на своите клиенти като им предлага конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения: 

  • Гратисен  период на вноските за главница и лихва за период до 9 месеца, но не по-късно от 31.12. 2021; 
  • Гратисен период само за главницата за период до 9 месеца,  но не по-късно от 31.12. 2021; 
  • Механизъм за разсрочване, приложим за револвиращите продукти. 

Клиентите, които не покриват напълно критериите или пък имат нужда от различно решение от предложените в механизмите, също могат да потърсят съдействие като се свържат с банката. 

Важно е, че кредити, за които вече веднъж е извършено отсрочване преди 30.09.2020 г., могат да бъдат допълнително отсрочвани, като общият период на отсрочването не може да надвишава 9 месеца. 

Единственото условие е задължението да бъде редовно погасявано или с не повече от 90 дни просрочие към 01.03.2020 г. и към датата на кандидатстване за отсрочване и договорът за кредит да е бил подписан преди 31.03.2020.  

 "Като банка се стремим да сме част от решението в безпрецедентните времена, в които живеем. За нас подкрепата за клиентите винаги е била първостепенна и целият екип на банката ще продължи да работи, за да съдействаме ефективно, както и досега. Поставям силен акцент, че кандидатстването за отсрочване не изисква посещение във филиал на и може да бъде направено изцяло през дигиталните канали на банката", коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на "УниКредит Булбанк". 

Повече информация може да бъде намерена на специалната секция на интернет страницата на банката

за 60%  против 40%  2451 гласували
принтирай блогове добави в любими