2020-12-18 0
TP-Link е световно известен доставчик на продукти за SOHO & SMB мрежи и лидер на глобалния WLAN пазар.
Анна Чакърова е мениджър бизнес развитие в TP-Link България от 6 години. Тя има повече от 20 години oпит в ІТ индycтpиятa, пpeдocтaвянeтo нa ИT пpoдyĸти и бизнec peшeния, oпит c ĸpaйни, чacтни и бизнec ĸлиeнти в ceгмeнтa ЅОНО, търговията на дребно, Telco и крайните клиенти.
В ролята си на мениджър бизнес развитие за България, Анна Чакърова се грижи за търговската комуникация, разработването на бизнес планове и изпълнение на цели за компанията TP-Link, която е позната и в България. Тя помогна на TP-Link в разработването на бизнес стратегии и планове за българския пазар, разширява базата данни с канали на TP-Link, координира продажбите и се грижи за поставените цели на TP-Link в България, подобрявайки цялостния имидж на TP-Link на местния пазар и предлагайки постоянна подкрепа на всички дистрибутори и партньори по всички канали.
Неоспорим факт е, че поради създалата се ситуация около Covid-19 в световен мащаб, и в България, всички ние трябваше да променим навиците си и начина си на живот. На всички нас се наложи да се адаптираме към "новото нормално".
От гледна точка на TP-Link, мога да кажа, че пандемията и наложените ограничения и локдаун доведоха до по-голямо търсене на мрежови продукти гарнтиращи качествена и стабилна връзка. И работещите home office, и учещите от вкъщи в този период изпитаха необходимост от по-добра онлайн свързаност. От тази гледна точка нашата дейност се засили, тъй като нашият стремеж бе и е да отговорим възможно най-добре на нуждите на пазара, както за качествено мрежово IT оборудване, така и да удовлетворим нуждите на клиентите, по отношение на техническата помощ и друг вид консултации.
Нашата стратегия, независимо от периода, през който преминаваме, винаги се основава на едни и същи опорни точки. Непрекъснато се стремим към подобрения, както по отношение на качеството на продуктите, така и по отношение на обслужването. Инвестираме голяма част от приходите си в иновации, подобряване на производителността на нашите продукти и повишаване на тяхното качество. Не може да се отрече, че тази година беше по-различна и донесе неочаквани препятствия. Предвид обстоятелствата, наблегнахме повече на нашите партньори в канала на дистрибуция - търговските вериги, нашите риселъри и тяхното онлайн присъствие, което се оказа ключов компонент за цялостната ни стратегия. Наложените ограничения и отговорността, която се налага да проявяваме през този период, увеличиха необходимостта от онлайн присъствие, както за нас в България, така за компаниите в световен мащаб. Засилихме присъствието си във виртуалната среда, насочихме в тази област по-голямата част от ресурсите на компанията, анализирахме и насочихме нашите клиенти към най-добрите решения за техните нужди - и това стана основен приоритет за нас за този период.
TP-Link предлага на българския пазар мрежови решения за домашната мрежа - от високопроизводителни рутери на достъпни цени, до изключително комплексни, но много лесни за използване Mesh системи за цялостно покритие на дома, способни да покрият огромни площи и да осигурят стабилна Wi-Fi връзка. Нарастваща тенденция се забелязва при търсенето на решения за Интелигентни домове, които включват нашите бюджетни продукти от гамата Tapo. Предлагаме и бизнес решения от сериите Omada, JetStream, SafeStream и Pharos. Напоследък се засили и търсенето на решения за сигурност (HomeShield) разработени в партньорството ни с Avira. Някои от нашите продукти вече са съвместими с технологиите на бъдещето като Wi-Fi 6 и 5G, и интересът към тях нараства. Затова, ще продължим да внедряваме най-новите технологии в интерес на покриване нуждите на всеки потребител. Този период наложи много ограничения, но за радост на нашите клиенти живеем във времена на отлична онлайн свързаност, която ни помага да запазим връзка с любимите си хора, въпреки ограниченията.