навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Бизнес

Groupе Renault с признание от световния икономически форум

2019-07-05 0

Groupе Renault с признание от световния икономически форум

По време на срещата в Китай Световният икономически форум призна завода на Renault в Клеон, Франция за обект за пример за четвъртата индустриална революция. Това е първият автомобилен индустриален обект във Франция с това признание.

Мрежата от обекти за пример на Световният икономически форум предоставя платформа за споделяне на знания и добри практики за увеличаване на въвеждането на технологии. Обекти за пример се избират за лидерство в прилагането на технологии от четвъртата индустриална революция, имащи финансово и оперативно въздействие.

Като част от дигиталната трансформация на заводите на Groupe Renault, всички 57 хектара сгради към фабриката в Клеон имат Wi-Fi връзка, което позволява събирането на данни и прилагането на напълно автоматизирани процеси.

Фабриката произвежда 760 000 двигателя и 372 000 скоростни кутии през 2018 г. и скоро отпразнува 60-годишен юбилей. Със своите цифрови приложения като свързана работна сила, обучение за виртуална реалност и автоматизирано управление на потока на камиони, фабриката е трансформирана в признат 4.0 обект. Вече класиран сред най-добрите световни заводи от специализирани агенции, заводът в Клеон е създал местна екосистема, докато развива иновации, които ще бъдат разгърнати по целия свят.

Groupe Renault поставя хората в центъра на завода на бъдещето. Служителите в завода в Клеон се възползват от специална програма за безопасност за всички нови служители, използващи добавена и виртуална реалност. Повече от 3570 души са се възползвали от тази новаторска програма за обучение. Разполагането на дигитални инструменти възможно най-близо до работния процес осигурява достъп в реално време до производствени или качествени данни. Тези технологии имат за цел да улеснят работата и доведат до производство, което отговаря на очакванията на клиентите.

за 56%  против 44%  2155 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума